Intrebari frecvente
Care este avantajul unei comenzi online?
O comanda online prezinta o serie de avantaje:
- o comanda poate fi plasata la orice ora, comenzile fiind preluate in ordinea inregistrarii lor
- in momentul in care se realizeaza o comanda online, produsul comandat este rezervat
- poti verifica statutul comenzii
Se poate comanda si prin mail?
Da, se poate comanda si prin mail, tot ce trebuie sa faceti e sa trimiteti un mail la adresa: office@autotruck.ro, si sa urmati pasii descrisi la rubrica “Cum cumpar”
Cum pot afla daca am plasat correct comanda?
Odata plasata comanda veti primi un e-mail de confirmare a inregistrarii comenzii, care contine un numar de comanda, precum si date referitoare la comanda
Pot ridica coletul din magazine?
Produsele comandate prin intermediul site-ului www.shoptruck.ro sunt livrate doar la adresa dumneavoastra de livrare, reteaua de magazine nu primeste si nu opereaza produse care fac obiectul contractului incheiat la distanta.
Pot returna produsul comandat pe site-ul www.shoptruck.ro in magazine?
Reteaua de magazine fizice nu este autorizata pentru vanzarea online si post-vanzare, drept urmare nu poate primi si opera produse care fac obiectul vanzarii online, de aceea nu se poate realiza returul in magazine. Pentru mai multe detalii accesati rubrica “Politica de garantie, service, retur”
Cum verific daca un produs este eligibil pentru retur?
Pentru a verifica daca un produs este eligibil pentru retur va rugam consultati sectiunea “Politica de garantie, retur”
In ce orase efectuati livrari?
Livram in toate localitatile din tara.
Cum pot plati produsul comandat.
Plata se realizeaza prin una din modalitatile descrise in sectiunea "Cum platesc"